Merhaba, oğlum bugün 12 günlük ve hastanede ilk gün dışında hiç uzun uzun uyumadı. Yenidoğan bebekler için hep zorla uyandırıp emzirmekten bahsediyor herkes ama bizde durum tam tersi. Sürekli meme emmek istiyor uyumuyor uykuya dalamıyor. Uyanıkken emmiyorsa ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım. Var mı bu durumları yaşayan önerisi olan ne yapmalı 😢