1zeynosileannis stres yapmayın inşallah daha iyi olur bunyeyle mi alakalı bilmiyorum ama bn gaz olmasın diye yememezlik yapmadım. Herşeyi yedim. Kayısı,dut,üzüm,incir kaynatıp içiyordum 40 günden sonra yapamadım. Sütüm akmıyor emmeyince ,tsortum islanmiyor fakat bebeğimin kilosu iyi doyuyordur. Her istediğinde veriyorum. ,sagmadigim için ne kadar içti bilmiyorum bence takılıp stres yapmayın.