Lütfen yargılamayın ben kendimi zaten cok yargılıyorum içimde pişmanlık hissi ağır basıyor her seye yeniden baslamıs olmanın stresi birde dört yasındaki oğlumla çok zor çok çok bunaldım herkes destek bana ama iyileşemiyorum bir türlü bebegm 10 günlük henüz. İlkinde her şeyi dört dörtlük yapmaya calıstım bunda gece kalkıp emziresim bile gelmiyor valla bıktım kendimden her sey rüya olsa diyorum