ecrinbebe Kürtte türkte Laz da dadaşta kim varsa kardeştir,kardeş anca kardeşi kardeşe kırdırdılar. O şehit askerler,aybüke,necmettin öğretmen ne olacak onlara mezarda bile rahat bırakmadılar hele aileleri hiç birini mi düşünmediler lanet olsun ya bunca yıl ölen öldüğüyle kaldı bir kağıt parçasıyla hadi gelin diyo bakalım planlar ne olacak bakalım daha kaç kişi ölecek. Doğruyu söylemeyi geç düşünmek bile suç bu ülke de ama padişahım çok yaşasın!!!!!