duyguloji3478 ki yapilmadan yaftaladilar..kendi yaptiklarini şuan hep baska siyasiler uzerinden yurutmeye calisiyorlar..15 yil once ayni seyi yapan cözum surecinde yaptiklarini boy boy twlerde izledik ağlamalar memlektin hakim savcilarina sınirda davullu zurnalı pkk karşılatmalar, kol kola mitingler uzerinden kac seçim gecti insanlar kör oldu sorgulama yetilerini kaybetmis ki 23 yilin sonunda daha ileri sewiyesini yasattirdilar..bu insanalri bu noktaya taşıyan 1 kez dahi bunlara rey i geçmis hic kmseye hakkımı zerre kadar helal etmiyorum..çoluk çocugumuzn geleceğinden korkar olduk.ve bu sahnenin arka planında neler vaad edildi dusunmek dahi istemiyorum…ne denildiyse hepsi yalam oldu gazze dediler gazzeye Amerika çöktü,sınır dediler korunmuyor,suriye dediler komşumuz israil oldu nerdryse,bazi bolgeler kurdistan oldu yahu az sorgulayın.!ama sanki cok geç gibi…nasıl bi oluşum içinde kaldık korkunç hersey.!