Sedossh yürümeye başladıktan sonra aktif kullanmaya başladım ben yelek. Öncesinde bana da çok anlamsız gelirdi. Uykudan uyanınca giydiriyorum mesela. Sabah serinliğinde üstünü örtme seçeneği yok artık çünkü. Ya da evin her yeri aynı ısıda değil daha soğuk odalara da giriyo çıkıyo o zaman da giydiriyorum. Hırka fazla geliyor ev içinde yelek ideal oluyor.