merve2255 sevgimm35 sevgimm35 hmm demek ki işe yaramadı sizde Ben birinci haftasından beri düzenli kullanıyorum onu tek kullanmamalısınız yanında birde gaz için ilaç vermelisiniz ikisini bir kullanıyorum çok rahat gaz çıkartıp kaka yapıyor ara sıra gazı oluyor onu da masaj falan yapıyorum öyle çıkartıyorum
sevgimm35 asil207_ Benimde işe yaramadı daha kötü oldu kendimde rezene kimyon çayı içiyorum yediklerime dikkat ediyorum ama hiç işe yaramıyor
Gokturkmom sevgimm35 her gaz damlası her bebeğe yaramayabiliyor.Bize iyi geldi kullanıyoruz.Farklı bi marka deneyebilirsiniz.
_buusra_ sevgimm35 biz kullandık hatta uzun bir süre etkisi kullanmadığı zamana göre iyiydi ama kolik bebek olduğu için gaz proplemi çok diye doktor şurup ve nurse harveys vermişti
hulya74 sevgimm35 az geliyor olabilir yaramıyor olabilir doktora sormanda fayda var ben çözümü sap damlasinda buldum günde 1 defa 5 damla hic bir işe yaramadi bizde
sevgimm35 Mrv_cnl yani bir neden belirtilmedi yok deniliyor ama burda okuduğum kadarıyla üretilmiyor artık
nursnmh sevgimm35 1 hafta kullandim kolik bir bebeğim vardi daha da etkiledi hemen biraktim sakinlemişti kurban olurum kendi elimle eziyet etmiştim.
gzplt sevgimm35 Bizde de aynı şekilde olmuştu benim bebeğim kolikti ben biogaia ile beraber kullanınca düzelmişti bu problem sabah akşam 15 sab öğlen 5 biogaia veriyordum 6.5 aylığa kadar bu şekilde oldu sonra gazı bitti çok şükür
bnbb Ek gıda ile beraber yeniden gaz sıkıntımız oldu, doktor bu damlayı verdi çok rahatladı kızım. Ama her şurup her bebeğe aynı etkiyi vermiyor malesef. O yüzden iyi gelebilir de gelmeyebilir de
lavinmom Bebeğim kolikti ve 1 buçuk aylıkken kullanmaya başladık 4.5 aylık olana kadar. Onun yanında bir de bitkisel şurubu vardı ikisini bir verince çocuk rahatlıyordu
oylesinebiri__ sevgimm35 ben kullanmıştım memnun kaldım 4 ayda bıraktık günde 3 defa 10 damla şeklinde veriyordum
yasmn16 sevgimm35 sürekli kulanmayın bence doktor bana öyle demişti sürekli damla verme çocuğuna kendinisi gaz çıkarmayı öğrensin demişti