rabia0434 Kızım ağustos doğumlu hastanede de sadece üstten sildiler hatta kafasını hiç silmemişler gibi şapkasını takmışlar odaya geçince çocuğun üstü hep pisti, kanlıydı, şapkası da yapışmış annem ılık suyla bezi ıslattı öyle biraz sildi başka şapka taktık. Diğer gün taburcu olurken göbeğini kuru tutmak şartıyla yıkayabilirsiniz dedi bizde 2 günde bir yıkadık yoksa kokardı ki o kalıntılar baya bir çıkmadı saçlarına yapışmıştı