hulya74 mombabyy evet canım diş oğlum da öyle çocuğum cok zorlanıyor bide erken patlaması da uzun sürüyor 5 aylıktı patladi bizim bakalim sadece uçu görünüyor artik gelsede rahatlasa 2 aydir çekiyoruz 😊
mombabyy ebrusafura baktım sizin posta da bizim de baya salya akitiyor ya şoktayım aşırı huysuz demekki bundan dolayı ya
ebrusafura mombabyy benimkinin üstüde altıda böyle ıstırıyor salya akıtıyor bende ilk başta diş sandım ama değil sanırım
mombabyy hulya74 oyy minik kuşlar ya çok huysuzlaşıyor mu peki bizimki aşiri huysuz kucaktan inmek istemiyor uyumuyor ama ateşi yok Allahtan
hulya74 mombabyy eczaneden fis macunu aldim bide hakiki zeytinyağı ve karanfilli ezip karıştırdım dolaba koydum o çok iyi geliyor damaklarina sürüyorum rahatlıyor bizim ateş de oldu