bebegimveben5 seziko 2 aydır beslenme reddiyle uğraşıyorum 4 aylık olduk hala aynı ne meme ne mama ben çözüm bulamadım o ağlıyor ben ağlıyorum allah rızası için çözümü var mı geçiyor mu başına gelen var mı bizi de bilgilendirsin
seziko bebegimveben5 Doktoru ne diyor peki kilosu nasıl? Bir bebek beslenmeyi niye reddeder allahım yarabbim.
bebegimveben5 seziko enfeksiyondan şüphelendi enfeksiyon da yok şuan kilo alımı da az ne yapacağımı şaşırdım artık ek gıdaya da başlatmıyor doktorumuz daha erken diyor
seziko bebegimveben5 Erken doğum falan oldu da ondan mı tepkisi dedim ama haftası da güzelmiş. Umarım tez vakitte düzelir. Herhalde hiç bu sorunu yaşayıp çözen olmamış kimse de yazmadığına göre