Kızlar başka hiçbiryeri değil gözleri gözkapakları babasının da şiş diyoruz ama kendi rahatsız oldj biraz göznü benzetti cocuk doktoruna gitsek doktor anlarmı varmı yokmu diye ilk doğduğnda benzemiyordu şuan 15 günlük oldu.
Kaçtanede doktor gördü sezaryen dpğm yaptı hiç emaresi yoktu
Gözleri gülüşünü benzetiyor
Fotoğraf cekince pek benzemiyo atcaktmda
Canlı anımsatıyor sadece göz çevresi ama babasınınds gözkapakları şiş çekik ondanmı benzettk blmyorm 2 güne kdr benzetmiyordu yeni benzedi samki göz bölümü