rosemihra ne yapıp ne edip beslemekten başka yol yok evde. Mümkünse emzirin, az olduğunu düşünüyorsanız mama takviyesi yapın. Bu biraz kısır döngü, bebek çok uyuduğu için yetersiz beslenir, beslenme aralığı oluşur ve sarılık artar sonra da sarılık sebebiyle uyur ve beslenemez sarılık daha çok artar. Tüm enerjinizi beslemeye verin derim