arkadaşlar bebeğim 3 ay 18 günlük kilosuna normal dedi doktor 6250 civarı boyuda 63 cm ama bebeğim çok huysuz deliksiz 4 saat uyumuyor nerdeyse sürekli mız mızlanıyor gece 2 de 3 de anca uyuyor 3 er 2 şer saat aralıklarla uyanıyor mızıldanıyor yani sütümü arttırmak için lacmix hap alıp kullansam diyorum acaba tam doymuyor ondan mı böyle gaz için damlada kullanıyoruz 2 günde bir yada hergün kakada yapıyor ama uykusu hiç yok adam akıllı sürekli mız mız benle aynı durumu yaşayan var mı