Merhaba hanimlar, ben sağlık memuruyum 112 de çalışıyorum, Gümüşhane ye tayin düşünüyoruz nasıl bir yerdir, geçim nasıldır, sosyal yaşam nasıldır,hastaneler olarak nasildir, orada yaşayan varsa bilgi verir misiniz rica etsem, teşekkürler şimdiden 🤗🤗🌼