crybaby talhamamy hoşuma gitmiyor sürekli ağzında olması görüntü olarak sevmiyorum sanki çocuğun konuşmasını da engelliuor gibi geliyor fikrimce
crybaby talhamamy bir arkadaşımın kızı 15 aylık konuşmuyor mesela kelimesi de var ama ağzında sürekli emzik olduğu için konuşmak istemiyor . Görüntü olarakta cidden garip duruyor büyüdükçe ve bıraktırması da zor öyle bir bağımlı oluyorlar ki
Teletabianteni traum86 Rabbim bu yüce ramazan ayının hürmetine atlatmayı nasip etsin yardımcımız olsun
zehra0508 talhamamy normalde emzik almiyo agzina verdiyim zaman atiyo yatirdigim zaman veriyorum elimlede tutuyprumki cikarmasin eger cikarirsa zoe uyuyo
sevcan12 talhamamy kızım 8 aylık gaz kolikligi yeni geçti neredeyse emzik asla almadı her emzigi denedim çok ağladım aşırı zorlandım ama şuan iyikide almadi diyorum çünkü beni emiyor onu bıraktırmak bide emzik biraktirmak zor olacak diye düşünüyorum. Bebeğiniz 6 aylık bence bu saatten sonrada vermeyi düşünmeyin
talhamamy sevcan12 bu saatten sonra bende hem uğraşmak istemiyorum hemde zaten almaz diyorum anca yenidoğan döneminde aldı aldı sonrası çok zor
ferahmete talhamamy ben almadığı için çok rahatım vallahi 1,5 yaş olduk artık en başından beri almadı
gulcegrgn talhamamy bebeğim 8 aylık olmak üzere 7 aylıkken emzik almaya başladı o da uyuyacağı zaman ve biraz zorla alıyor bazen hala almıyor . Genel olarak kendi kendine oynayan neşeli sakin bir bebek ama yine de emzik aldığı zaman ekstra rahat oluyor .
handanu talhamamy 6 aylık bebeğin alışması çok zor , diş kaşıyıcı olarak algılıyordur onu , maalesef 1-2 aylıkken alıştırmalıydınız,sağlık olsun bugünlerde geçer
mimiki talhamamy uykuya geçişte güzel oluyor cidden ama bebek almayınca almıyor cidden benimki de ilk başta iki dk emip atıyordu sonra hiç almamaya başladı biberonla su bile içmek istemiyor mesela seninki de biberon sevmiyorsa emzikten önce biberona uğraş dışarıda emziremeyeceğin yerlerde kolaylık olur
talhamamy mimiki biberon alıyordu ama bir aydır ek gıdaya geçtik artık doydugu ve beni emdiği için kullanmıyoruz suluktan su içiyor
asaletsoydangelir talhamamy ben hiç kullanmadim sadece ilk bebeğimde mejbur bir ay kullandik ve biberon almıştı dahada almadılar şükür bir sorun yaşamadım her çocuk kendine ozel bence