esraa_20 Bugün 2. Ay aşısı vuruldu 4 saat oldu oğlum normalde kalktıktan 1-1.5 saat uyanık duruyordu şimdi emdikten sonra gözünü açamıyor ateşi yok ama uykulu sürekli