traum86
Bizde durumlar vahim 4 ay 5 günlük çok mız mız çok ağlıyor. Uykular yalan oldu gençliğim bak ziyanda oldu diyorum başkada bişey demiyorum 😁
Pskilojim 0.0.0 bu olay 3.5 aydan beri devam ediyor ne zaman biter bilmiyorum. Gündüz uykular oncedende 30 dkydi şimdide 30 dk. Gece 8de uykuya geçiyor kavga kıyamet ağlamalar iki üç saat güzel sonrasi dertliyim kederliyim saat başı yada yarım saatte bir.
Destekli uyutuyorum kucağımda sallayarak emzik veriyorum he bide ayakta sallanicak beyefendi oturarak yasak😁