hatseum ay tansiyonum düşüyor osuruktan makaleler okuyup gelip burda anlatmıyor lar mi bayiliyorum bilmem kaç milyon yıllık insanlık tarihinde bebek ağladı mi emzirilir son on yıldır bı mal mal makaleler cahil insanlar hayır kaynak ne desen yok. Bebek her agladuginda emzirilir altı ay boyunca özellikle ilk üç ay çünkü çocuk gazdan açlıktan ve uykusuzluktan ağlar başka da biseyden ağlamaz sıkıldım diye sen bosver o süt bebeğin hakkı gayet de kilo alır kimi bebeklerde reflü vs var doktorlar daha rahat olsun diye beslenmeyi az az sık sık yaptırıyor veya gaz için daha uzun emzirme dik emzirme vs gibi şeyler öneriliyor bunlar da öneri yani illa öyle yap değil.