Zeynepmom anne sütünün yeterli olup olmayacağı tartısında ortaya çıkar kontrolde doktor zaten buna dikkat ediyor yetersiz se ki büyük olasılık yeterli geliyordur her cocugun kilo alımı bir olmaz cunku kimisi bir ayda 2 kilo alabilirken kimisi 700 vb. gram alır ama hemen mama vermez doktor bence sizde hemen vermeyin ilk baslarda bu konuda kafa karışıyor kolayca yetersiz hissediyor sütü insan mamaya tutunuyor 😊 Benim kızım 4260 doğdu hastaneden cıkmadan 3990 a düştü o Yüzden hastanede mama verdiler mememi de ememiyordu sarılık olmasın diye destek yaptılar bende ilk ay evde mama takviyesinde bulundum günde bir kez falan bu şekilde ilk ay 900 gram almıştı ikinci ve üçüncü ay 700 gram aldı doktor mamayı tamamen kesmemi söyledi 6700 dü en son doktor bu alımın yeterli olduğunu söyledi.