Evladima uyku eğitimi vermeye çalışıyorum ilk gün iyiydi ikinci gün aşırı direniyor uykuya sizde neler oldu çok üzülüyorum bu haline içimden bırakmak geliyor ama çabalarım artı yavrumun ağlamaları boşa gidecek birakmak da istemiyorum lütfen sizde deneyimlerinizi paylaşır mısınız banada moral olur