Anneler, 14 gün önce doğum yaptım. Normal doğum oldu. Epizyotomi yapıldı dikişlerim var. Sızlaması devaö ediyor. Doktorum sadece aksef vermişti birde parol. Batikonla hergün pansuman yap demişti birde. Bu sızlaması vs ne zamana kadar devam edecek. Normal günlük yaşantımı etkiliyor evimde iş de yapamıyorum doğru düzgün bebeğimi emzirirken de acıyor. Bi anda kalkıyorum falan? Ne önerirsiniz? Krem vs?