Dertlerderya48 Ne evde ne dışarda zapdedemiyorum çoçuk evet oturmasını bekleyemem ama aşırı hareketli hamileyim son aylarım halsizim eşimde işten yorgun argın geliyor. Önceden sürekli dışardaydık küçüktü şimdş büyüdü koşuyor yola atlıyor el tutmuyor koşamıyorum durduramıyorum. Evde sürekli anne oynar mısın yor kafa dinlemek istiyorum genel olarak yorgun sinirliyim bu ara nasıl aşıcam desteksizim ailem yok kimse yok nolur morel verin millet terapi merapi yapıyor bende o kadar para yok🤦🏻♀️🤦🏻♀️
sarmaliklahana Dertlerderya48 canım belediyelerin oyun grupları var ben oraya götürüyorum. Orda oynuyor etkinlik yapıyor ben girmiyorum bekleme alanında bekliyorum. Gidip gelirkende yoruluyor zaten eve gelince de uyutuyorum 1 saat kadar 🙄 3 yaısnda kzıım
Yigit_Yagiz_Moms Dertlerderya48 aslında kreş yaşı gelmiş canım. Sen artık evde yetemezsin ona. Sen de haklısın o da
ikioglus Kreşe gidemedi bazen çok zorlayıcı oluyor, yapmadan anlamıyor, etkinlik yapmak istemiyor, evi karıştıyor kendine oyun kuruyor. Havalar ısınsa da çıksak artık evden 🥲