Kızlar merhaba. 2 yaş oğlumun gözünde arpacık çıktı ve iyileşmeden diğer gözündede çıktı. Şuan iki gözündede uzun süredir duruyor iyilişmedi. Sizin önerebileceğiniz bir uygulama varmı .Doktora götürdüm verdiği damla 18 yaş altı çocuklar için uygun olmadığından gözüne damlatamadım