akkoyun28 Kızım 2730 gram 48 cm doğmuştu. Baş çevresi 33 cmydi. Şuan bir aylık 4 kilo olmuş. Boyu 57 cm baş çevresi 35 cm olmuş. Boyu fazlamı uzamış. İlk aylarda bu değerler normal mi?
aysegulcetin akkoyun28 Maşallah gelişimi iyi gidiyor. Benim kızımda aynı sizin bebeğiniz gibi kilo alıp boyu uzamıştı. Bazı çocukların gelişimi daha hızlı ilerliyor hiç strese sokmayın kendinizi. Zaten doktorunuz bir sıkıntı görse sizi bilgilendirir
akkoyun28 aysegulcetin gelişimi çok iyi dediler ama boyu fazla uzamış gibime geldi. Sizin bebeğinizin kaç ay hızlı devam etti gelişimi peki
aysegulcetin akkoyun28 2. Aydan sonra boyu daha az uzamaya başladı. Zaten hemşiremiz 4. Ayda sonra gelişimi yavaşlayacak dedi hareketlenmeye başladığı için