Ben hep elma ile olgunlaştırırdım muz veya elma şart diye biliyordum. Bir gpn fazla alıp kiler dolabına öylesine koymustum lazım oldukça olgunlaştırırım diye. Bir hafta sonra baktığımda hepsi olgunlaşmıştı. Yani avokadonun olgunlaşası varsa karanlık kapalı bir yerde olması yeterliymiş. Ama bazı avokadoları ne kadar uğraştıysam de olgunlaşmamıştı elma muz kapalı karanlık bir ortam