alpmila 3 gün önce başladım fakat ciddi baş ağrısı ve gerginlik yaptı basına gelen varmı geçici bir durum mu 🥲🥲
Kuzularinanasi alpmila yillar once kullandim.hic oyle agri olmadi ama agir bi ilactir.bence doktorunuza soyleyin.dozunu ayarlar ona gore.
prensannesi_____ alpmila 6 7 sene önce bende kullandım. Ağır bi ilaç baş ağrısı falan pek olmadı ama ilerleyen süreçler de cilt hassaiyeti dudak kuruması vb. Şeyler oldu sadece
alpmila prensannesi_____ dudak kurumasını biliyordum da bunları bilmiyordum bas ağrısı el ayak titremesi vs
Kuzularinanasi alpmila evet tabiki duzeldi.dudak ve göz kurulugu yapmisti bana.goz damlasi kullaniyrdum dr vermisti .