Sigara içtikten sonra en az 1 saat emzirme demişti doktorum. 1.5 saat içinde sütten gidiyormuş nikotin iki farklı doktor arkadaşım böyle söyledi. Ama emzirmeden hemen önce ve ya yarım saat önce içme demişti. Ben de emzirdikten sonra içiyodum 2 saate kadarda nikotin kalmamış oluyodu sütte. Üstümü değiştirip elimi yüzümü yıkardım her seferinde.