Bebeğim 6 aylık yanında telefonu sadece iletişim için kullanıyorum. Biri aradığında ya da saate bakmak için. Ama kendisi tam bir telefon delisi, telefona ulaşabilmek için emeklemeyi öğrendi resmen. Daha çok küçük değil mi, şimdi böyleyse ilerde ne yapacağız bilmiyorum. Saklıyorum yine de gidip buluyor. Sizinde böyle mi bebekleriniz.