Betelgeuse_ ya aslında yasak dediğimiz için zaten daha çok yeme isteği geliyor onu bir rutin haline getirip dikkat etmek azaltmak porsiyonu düşürmek yeterli olacaktır bence. Kendinizi şartlamayın o yasak bu yasak diye. Çikolata da yeyin tatlida yeyin ekmekde ama kararında ve her gün olmamak şartıyla. 2 buçuk ayda 13 kilo verdim sıkı bir diyet yapmadım açıkcası dikkat ettim sadece arada bi kaçamaklarım oldu tabiki detoks kahve kullandım şuan ki durumdan da memnunum yavaş yavaş ilerliyorum