Merhabalarr kızım 3 buçuk aylık doğduğundan beri prima premium kullanıyorum hiç pişik sızıntı yaşamadık malum bez fiyatları çok arttı başka marka alayım diyorum cesaret edemiyorum ya pişik olursa diye inanılmaz hassas bi cildi var. Bu beze devam etsem mi yoksa öneriniz var mı kararsız kaldım