JollyBaby dur aslında çelişkili değil de, kendi yorumumu detaylandırayım. Eğer neden ara sıra baktığımı yazarsam kim olduğu çok bariz olur. Çünkü ben eskilerdenim, o anne de eskilerdendi çok badireler atlattı ve yazım şekli ile herkesi burada çok etkiledi, hepimiz onunla beraber çok üzüldük bu yüzden bahsedersem ve olur da görürse anlar kendisi olduğunu. Kötü bir insan da olmadığı için onun görüp üzülmesini istemem, iyi birisiydi, başına iyi şeyler gelmesini isterim