Ays1 Merhaba önerdiğiniz süpürge varmı trendyoldan baktım çoğu 250 Walt çekim gücü çok az değil mi sizcede hangi markayı önerirsiniz
balkizlar Ays1 ben bosh kullanıyorum çekimi gayet iyi wattını bilmiyorum açıkçası unlimited 7 benimki