gizemmumayy Çok geçmiş olsun, tabiki her bebek bir değildir ama bexero çok ağır bir aşı. Benim doktorum hiçbir aşıya denk getirmeme taraftarıydı iyikide öyle olmuş. Biz devlet aşılarından ya önce yada sonra vurdurduk. Hep 1 2 ay önce yada sonra yani. 2. Dozunu bizde baya ağır atlattık. Bacağı baya şişmişti, 1 hafta üzerine basmaya korkmuştu.