sarppp Aa evet böyle ellerinde kızımın vala içim rahatladı Allah razı olsun yengem egzama alerjik çocuk dedi çok korktum oğlumda alerjik ama genel alerjik böyle gıda değil 5* yaşında hâlen çekerim hastaneye gitsin havasından kapar
Bir misafirik gıdım hemen kaşınır ev tozluysa hijyenik değilde heryeri kabarır gece uyurken nefes alamaz boğazı şişer
Alerjk şurubu kullanıyoruz devamlı iştahı kapanır yemez hiç bir ay boyunca rengi sararir
Kilo verir hastalar bir doktora gideriz 2 ayda zor toplar kızımda böyle olunca valla çok korktum