Alpella Merhaba anneler. Oğlum günde 1 kere kaka yapardı. Bugün 3 kere yaptı. Mama içerken yaptı üçünü de ve sıvı kıvamda. Normal mi acaba ?
Ricitos Selam canım. Benimde oğlum genelde mama yerken kakasını yapıyor. Sebebi mamanın bağırsaklarını harekete geçirmesi die düşünüyorum. Ne mama kullanıyosun, hipp mi ?
Alpella Ricitos aptamil kullanıyorum. Genelde kabız okuyordu katı yapıyordu. Yavaştan ek gıdaya geçtim acaba o mu yaptı diyorum. Ya da ishal mi
Ricitos Alpella ishal olabilir, ya da ek gıda ile bağırsakları düzene giriyordur. Yarın da devam ederse bir doktora götür bence..