eren50 alttan muayne ile ben erkenden duymuştum haftasıyla uyumlu olmadığı için karnından daha geç duyarız demişti ikinci gidişimde alttan muayene ile duymuştum kalp atışını ilk gittiğinde bende çok korkmuştum duyunca sesini dünyalar benim olmuştu hayırlısıyla duyarsınız inşallah 🙏🏼