kopuk bebeğim 3 aylıkken başladım antidepresana ve emziriyordum. Hala da kullanıyorum. Herhangi bir sorun olmadı. Zaten doktor da emzirenler için kullanabileceğim grupta bir ilacı verdim yaklaşık 1,5 ayda anca etki etti ve daha iyi oldum. Antidepresanlar hemen etki etmez belli bir sürenin geçmesi lazım.