Kızlar bebeğim 9 ay 26 günlük ama ek gıdaya ilgisi sıfır kahvaltıdan nefret eder şu ana kadar bi pankek,krep,yumurtalar bir sürü çeşitli tarif deniyorum ama asla ağzına almıyor bi iki küçük parça yerse yer ağzını kilitliyor. Çalışan da bir anneyim ben işteyken sabahtan akşama 150 ml anne sütü içiyor fazlasını asla içmez. Sadece çorba seviyor köfte katı şeylerden nefret ediyor ve asla yemiyor o kadar hevesle hazırlıyorum her şey çöp oluyor. Blw denedik onu da yapmadı direk alıp atıyor asla ağzına götürmüyor baya uğraştım . Var mı aranızda böyle olan nasıl bi yol izlemem lazım delirmek üzereyimmmm