Defnesmom1 Kızlar geçen ay Ella hapı kullandım hemen ertesi günü adetim 3 gün gecikiyor başına gelen oldu mu daha önce de kullanmıştım korumuştu
TospikEmirr Defnesmom1 yanlış hatırlamıyorsam bende de gecikme yapmıştı bide kanama miktarı çok azalmıştı
0623Ebrar2021 TospikEmirr ewet cnm dogum kontrol haklarının böyle Bi sorunu var önceden 7 8 gün regl olurdm smdi 2 bilemedin 3 gün oluorm kanamadan azalma oldu bazen 2 3 gün gecikiorm bazen 5 6 gün erken oluorm her gün ama icmiorm ilaç 2 3 günde bir içiyorum
aprilmom06 Bende 3 hafta gecikme olmuştu. Bir de stres yapmıştım olmuyorum diye onun etkisi de oldu tabi 😂😂😂
Defnesmom1 erenin hayır hiç olmadı kuzenim de ara kanama olmuş ama adet günü öncesinde herkeste farklı oluyor