Arkadaşlar satın almak istediğimiz eve 500.000 TL nakit verip şu an kaldığımız evimizi satıp paranın kalanını yatıracağız. 1.5 ay kadar süremiz olacak sonrasında ise eğer evi satamazsak adam 500.000 TL’yi geri iade edecek kendisi bunu kabul ediyor. Noterde sözleşmeye iade ile ilgili bir madde ekleyeceğiz. Noterden sözleşme yapıp tapuda şerh koydurmak istiyoruz da şerh koydurma kaldırma ücretlerini bilen var mı ya da sadece noterden sözleşme yapsak şerh koydurmasak sıkıntı yaşar mıyız?