Kızlar benim on disimde kaplama vardi bir dişim yoktu diğer dişimin iki tanesini kesip kaplama yaptılar neyse 10 yıl oldu 1 ay önce değiştirmek istedim bı kaç yer araştırdım kaplamayı sokmeden bilemeyiz dediler neyse söktürdüm alttaki dişler sallanıyor diş etin çekilmiş dedi bana çekip implant yapacagz dedi kabul ettim yandakileri zarar vermemek icin yapıldı ama benim piskoloji alt üst önde olduğu için dürüm falan yiyemiyorum