Kızlar nolur yardım edin ya bebeğim beni hiç emmedi doğduğundan beri bebelac veriyordum herşey yolunda gidiyordu 2 gün rahatsız.oldu geceleri hipp aldim. Şimdi de sürekli ac oluyor yine aynı öyle ıkınıyor gibi aptamil de iyi dediler ne kullancam bilmiyorum artık. 43 gunluguz.