yenianne112 Kızlar merkezi ısıtmada oturuyorum ve ev şu an 27 derece bebeği nasıl giyindirmem gerekir daha 15 günlük
hasibe04 yenianne112 sadece atlet giydirsen bile yeterli evin ısısı çok yüksek sakın üşür diye kat kat giydirme
besra11 yenianne112 çoçuklar sıcaktan hata olurlar sıcağa fazla giydirme tek zıbın yeterli 27 derece diyorsun bebe sıcaktan isilik olur dikkat et