yorgun1mom oğlumu hiç bırakmadım kayınvalidemlere kıskandığımdan değil de kıyamadım hep biyerlere giderken o da görsün o da gezsin diye sürekli yanımda götürdüm eşimde aynı şekilde o da bırakmaya kıyamıyordu yanımızda gezdiriyorsun. Zaten annemler de başka şehirde ama bırakmadığım çok pişmanım. Kardeşi olunca çok zorlandım. Hep beni istedi, kimsenin elinden yemek yemedi, kimseyle uyumadı. Keşke biraz bıraksaymışım da en azından o da psikolojik olarak biraz rahatlardı