Chicco Liteway ve Joie Nitro LX bütün önerilere baktım bu ikisi başı çekiyor… chicco dan kilo aldıkca büyüdükce memnun olmayan var joie oturma yeri ince ama sağlam da diyorlar kullanıp deneyimi olan yazabilirmi ya da başka önerdiğiniz ? Birde oğlum şuan 8 aylık yaza kadar geçiş yaprız diye düşünüyorum yazın da daha sık kullanıcaz haliyle yürürse yine de ihtiyaç oluyor dimi yürür yaza kadar gerek yok durumu olmaz dimi😂