Kızlar bebeğim 8-10 günde bir lavmanla falan yapıyordu kakasını yapamıyordu yani , Duphalac verdi doktor 3 gün kullandık çay kaşığı kadar 8.gün yapmıştı ama bu seferde 3 gündür kaka yapıyor bugğnde iyice ishal gibi su gibi geliyor normal mi 1 ay 6 günlük bebeğim sadece anne sütü alıyo