Kizlar merhaba. Yaklasik 19 aylik kizim. Uyku konusunda berbat durumdayiz. Yani cok gec yatiyor ve sabah zor uyandiriyoruz. Uykusu saat 10 civari çekmek istiyorum. Neler yapabilirim nereden baslamaliyim . Desteklerinizi bekliyorum. Bazen saat 10 da yatirmaya kalksam bile uyumasi 12 yi buluyor. Gece cocuga ayri bir enerji geliyor. Acaba gun icerisinde enerjini atamiyor mu