Aygul58 Arkadaşlar şöyle bir sorunum var spiral 3 ay önce taktırdım adetim düzensiz ve ara lekelenme şeklinde kanamalarım oluyor ben nasıl oruç tutacağım ? Yaşayan var mı çıkarttırsam mı off 🥺
haticerva06 Aygul58 bende aynıyım 3 ay oldu ve 2 haftadır reglm dün çok ağrım ve kanamam oldu korktum hastaneye gittim neyseki kaymamış ya ama oruç tutabiliyomuyuz bende bilmiyorum onu
sek_kahve Aygul58 adetiniz 10 günden sonrası özür oluyor o yüzden 10 günden sonra abdest alıp orucu tutarsınız. Ara kanamalar adet kanaması olmuyor, spiral kaynaklı kanama oluyor. Adet kanaması olması için arada 15 gün olması lazım