Merhaba bebeğim 9,5 aylık. Düzeltilmiş ise 8 aylık baba gibi kelimeleri söylemiyor. Ses çıkartıyor bazen abe gibi kelime de duydum ender olsa da ama baba vs demiyor. Bende çok endişeliyim bu konuda. Doktorumuz 1 yaşına kadar 1 kelime dedi ama. Çok hareketli bir bebek. Desteksiz oturuyor. Emekleme olmasa da komando sürünüşü yapıyor. Sürekli yürümek, bir yerleri karıştırmak istiyor. El çırpmayı arada yapıyor ama alkış şeklinde değil. Gel gel vs de yok. Ama babıldamanın olmaması canımı çok sıkıyor. Böyle bir durum yaşayan var mı?