Kızım 23 aylık ve şu son iki gün içinde üçüncü kez saksıdaki toprakları alıp etrafa atıyor. Bi kaç ay önce de yapmıştı yanlış olduğunu söyleyip ona temizletmiştim.
Dün ilk yaptığında yine konuştum.
İkinci de artık ağlaya ağlaya kendim topladım.
Bugün kahvaltı hazırlıyordum bi geldim yine aynı. Artık kızdım ama yaşı malum kızsam da ağlasam da bişey ifade etmiyor.
Yazlığımızdaki bahçe de çamurla suyla oynar, dışarda da aynı şekilde ama her şeyin bi sınırı Çar salonun ortasında toprak görünce duygularımı kontrol edemiyorum.
Ne yapsam vazgeçer bu huyundan?